Δράσεις E-Twinning
ETWINNING SCHOOL LABEL 2023-2024 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης!
Το «3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης» βραβεύτηκε για 2η συνεχόμενη φορά από την ευρωπαϊκή επιτροπή του eTwinning με την ετικέτα«eTwinning School Label 2023-2024».Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές, τις μαθήτριες και τους συνεργάτες εκπαιδευτικούς του σχολείου μας για την υλοποίηση όλων των E-twinning project.
Ευχαριστούμε πολύ E-Twinning!!!
Cooking across Europe
Τη σχολική χρονιά 2022-2023 η Γ΄τάξη συμμετέχει στο e-Twinning project με τίτλο «Cooking across Europe». Στο project συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σλοβενία, Σλοβακία και Τουρκία. Στα πλαίσια του project μαθητές από διάφορα σχολεία της Ευρώπης ανταλλάσσουν παραδοσιακές συνταγές. Μαγειρεύουν παραδοσιακές συνταγές της χώρας τους και στη συνέχεια αποστέλλουν σε σχολείο μιας άλλης χώρας που έχει επιλέγει (κυκλικά) ένα βάζο με τα υλικά της συνταγής καθώς κι ένα βίντεο με την εκτέλεση της συνταγής . Επίσης δέχονται από σχολείο μιας άλλης χώρας ένα βάζο με τα υλικά της δικής τους συνταγής την οποία και παρασκευάζουν. Στην αρχή του προγράμματος οι μαθητές της κάθε χώρας παρουσιάζουν το σχολείο και τη χώρα τους .Δημιουργούν το logo και ψηφίζουν για το καλύτερο logo του project. Στη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να συνομιλήσουν online με τους μαθητές –εταίρους από τις άλλες χώρες στα αγγλικά . Στη συνέχεια οι μαθητές πειραματίζονται και σε συνταγές από τις άλλες χώρες . Στο τέλος του προγράμματος δημιουργούν ένα e-book με τις συνταγές από όλες τις χώρες –εταίρους.
Η παρουσίαση του σχολείου μας
https://vimeo.com/manage/videos/789870015/privacy
https://padlet.com/canetitti58/6b6y40nwoqv7iogq
Η συνταγή μας «Μελομακάρονα»
https://vimeo.com/manage/videos/785672196
Playing with art
Στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023 η Α΄ τάξη πήρε μέρος στο Ε-Τwinning με το έργο Playing with art.
Το PLAYING WITH ART είναι μια σειρά παιχνιδιών και καλλιτεχνικών προκλήσεων, είναι μια πρόταση δημιουργικών παιχνιδιών για μαθητές συγκεντρωμένα σε μια σειρά ηλεκτρονικών βιβλίων. Χάρη στο κοινό TwinSpace και τον ιστότοπο του έργου και τις δραστηριότητες που παρουσιάζονται, όλοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τη συλλογή μας, διάφορες τεχνικές τέχνης και επίσης την ευκαιρία να μιλήσουν στο παιδί για την τέχνη. Θα μοιραστούμε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων μας και προτάσεις για διάφορες καλλιτεχνικές δραστηριότητες για παιδιά στην ιστοσελίδα του έργου και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων που διεξάγονται από τους εταίρους του έργου θα είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο του έργου και στο Χρονικό του Έργου - Portfolio - (Δημιουργός Βιβλίου).
Στο έργο παίρνουν μέρος 25 σχολεία από 8 χώρες: Πολωνία(10), Ελλάδα(7), Λιθουανία(2),Ιταλία(2), Ρουμανία(1), Βουλγαρία(1), Τουρκία(1), Ισπανία(1).
Τα αντικείμενα διδασκαλίας που συσχετίζονται με το έργο είναι οι τέχνες σε διάφορες μορφές, εκφράσεις και τεχνοτροπίες μέσω της παρατήρησης φημισμένων ζωγράφων και των έργων τους και οι χειροτεχνίες με διάφορα υλικά. Έτσι, μέσω αυτών των καλλιτεχνικών προκλήσεων, οι μαθητές θα αποκτήσουν πολιτιστική συνείδηση και έκφραση, θα έρθουν σε επαφή με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων μέσω τηλεδιασκέψεων και μαθημάτων εργασίας, θα αποκτήσουν εξοικείωση με τις ξένες γλώσσες, θα μάθουν να χρησιμοποιούν και να μοιράζονται τον χρόνο τους αποτελεσματικά, θα κατανοήσουν ότι είναι μέρος ενός συνόλου, θα αποκτήσουν εμπειρία σχετικά με διαφορετικά εργαλεία web2.0 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Θα εργαστούν από κοινού, θα αναζητήσουν πληροφορίες, θα εκφραστούν, θα θέσουν ερωτήσεις, θα είναι παραγωγικοί.
Το έργο ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2022. Οι δράσεις μας είναι ποικίλες και διαφορετικές κάθε μήνα και κάποιες από αυτές παρουσιάζονται παρακάτω.
E-Twinning πρόγραμμα «Easter around Europe»
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2021-22 οι μαθητές των Α,Γ,Δ και Ε1 τάξεων του σχολείου μας με τις εκπαιδευτικούς Πουρνάρκα Μαρία, Τσακίρδαη Ελπίδα, Μαλλιαρίδου Ζωή και Τσιραμπίδου Ευφροσύνη είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν και να συνεργαστούν με μαθητές από σχολεία άλλων ευρωπαϊκών χωρών στο e-twinning έργο Easter around Europe με θέμα τις παραδόσεις του Πάσχα στην Ευρώπη. Το έργο είχε σκοπό να κάνει γνωστή την πασχαλινή παράδοση στις ευρωπαϊκές χώρες και στόχευε στον πολιτιστικό προσανατολισμό και την ανάπτυξη της γλώσσας.
Στην αρχή του προγράμματος οι μαθητές ενημερώθηκαν για τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, παρουσίασαν το σχολείο τους και δημιούργησαν το λογότυπο του έργου ψηφίζοντας για το καλύτερο ανάμεσα στα δικά τους και στη συνέχεια ανάμεσα σε όλα τα σχολεία.
https://www.storyjumper.com/book/read/129280602/Project-Logo-Ebook
Στη διάρκεια του έργου έφτιαξαν και αντάλλαξαν πασχαλιάτικες κάρτες με μαθητές από άλλες χώρες και ζωγράφισαν εικόνες για τη δημιουργία ενός δίγλωσσου λεξικού με θέμα τις παραδόσεις του Πάσχα.
https://view.genial.ly/621de97517e10b0012527a86/presentation-easter-around-europe-dictionary
Με μεγάλο ενθουσιασμό παρουσίασαν μέσω βίντεο τα πασχαλιάτικα έθιμα της χώρας μας.Σε αυτά τα βίντεο διακόσμησαν και έβαψαν πασχαλιάτικα αβγά, έψησαν τα παραδοσιακά λαζαράκια, έφτιαξαν λαμπάδες και μίλησαν για διάφορες παραδόσεις ξεκινώντας από την παραμονή της Καθαράς Δευτέρας μέχρι και την ημέρα του Πάσχα.
Επίσης έγραψαν συνεργατικά με τους μαθητές άλλων σχολείων ένα ποίημα για την Άνοιξη και το εικονογράφησαν.
Η κάθε τάξη διακόσμησε πασχαλιάτικα αβγά με τον δικό της τρόπο και συμμετείχε σε διαγωνισμό για το καλύτερο αβγό μεταξύ όλων των σχολείων του έργου.
Επίσης σε μικρές διακρατικές ομάδες ζωγράφισαν από κοινού το δικό τους πασχαλιάτικο αβγό και το διακόσμησαν.
Εκτός από την έκφραση της δημιουργικότητάς τους, οι μαθητές διασκέδασαν παίζοντας το κυνήγι των αβγών στην αυλή του σχολείου μας, αλλά και online παιχνίδια.
Επίσης είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν σε τηλεδιασκέψεις με μαθητές των άλλων συμμετεχόντων σχολείων. Ταυτόχρονα διεύρυναν τις γνώσεις τους συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός online quiz με θέμα τις πασχαλιάτικες παραδόσεις των χωρών που συμμετείχαν στο έργο.
Στο τέλος οι μαθητές και οι γονείς τους, αξιολόγησαν μέσω ερωτηματολογίων το έργο.
ΔΡΑΣΕΙΣ CODE WEEK 2022
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία δράσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς 2021-2022, το σχολείο μας πήρε μέρος στην Εβδομάδα Κώδικα, με πολλές δραστηριότητες:
- Σπάσε τον κώδικα-Φυσικές καταστροφές
- Coding with love-AI with love for oceans
- Egg cartoon unplugged activity
- Peace on Earth- https://scratch.mit.edu/projects/498985985/
- Easter coding
"The kaleidoskope of love" : Ένα ακόμη εξαιρετικό e-twinning πρόγραμμά μας σε εξέλιξη...
Το Καλειδοσκόπιο της Αγάπης։ Το εσωτερικό συναίσθημα που οδηγεί ένα άτομο να δείξει μεγάλη προσοχή και αφοσίωση σε ένα άτομο ή πράγμα είναι το συναίσθημα της αγάπης. Αγαπάμε πολλά πράγματα στον κόσμο στον οποίο ζούμε. Αγαπάμε τον κόσμο μας, τους ανθρώπους, την οικογένεια, τη χώρα, τα ζώα, τη φύση. Προσφέρουμε την αγάπη μας χωρίς να περιμένουμε αντάλλαγμα. «Η αγάπη προκύπτει από τη γνώση». Θα ενισχύσουμε τα συναισθήματα της αγάπης δίνοντας τη δυνατότητα στους μαθητές μας να μάθουν για διαφορετικά θέματα. Η αγάπη είναι θεραπεία. Η αγάπη είναι δύναμη. Η αγάπη είναι η σφραγίδα της αλλαγής.
Στο e-twinning project που υλοποιεί η δασκάλα του σχολείου μας κ. Βασιλειάδου Σταυρούλα συμμετέχουν συνολικά 20 σχολεία και24 εκπαιδευτικοί από 7 χώρες։ Ελλάδα, Τουρκία,Αζερμπαϊτζάν,Μολδαβία,Ρουμανία,Ουκρανία και Βουλγαρία. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2022.
Ακούστε και τον Εθνικό Ύμνο της πατρίδας μας όπως τον υμνήσαμε: ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ
Όλες οι δράσεις μας είναι αναρτημένες στο παρακάτω padlet:
https://padlet.com/basta2/hh2g5pjy4v3l6n72
"Safe water skills" - Ένα ιδιαίτερα χρηστικό και, ενίοτε, σωτήριο E-Twinning πρόγραμμα του σχολείου μας!
Το πρόγραμμα safe water skills αναφέρεται στην εκπαίδευση και ενημέρωση των παιδιών του δημοτικού σχολείου σε θέματα που έχουν σχέση με την ασφάλεια στο νερό, τη θάλασσα, τα κολυμβητήρια, τα θαλάσσια σπορ και τις άλλες θαλάσσιες δραστηριότητες αναψυχής. Συνδυάζει τη μάθηση και την ψυχαγωγία. Καλύπτει τις βασικές γνώσεις και πρακτικές που πρέπει να γνωρίζουν τα παιδιά για την ασφάλειά τους στο νερό. Είναι ένα πρόγραμμα πολυδιάστατο και διαθεματικό. Περιλαμβάνει διάφορα γνωστικά αντικείμενα όπως μελέτη περιβάλλοντος, φυσικές επιστήμες και καλλιτεχνικά. Επίσης περιλαμβάνει βιωματικές δράσεις, μέσα από τις οποίες εφαρμόζονται οι γνώσεις που αποκτούν τα παιδιά.
Κατά την διάρκεια του προγράμματος αλλά και με το πέρας αυτού οι μαθητές θα είναι σε θέση να εκτιμούν την αξία και τη σπουδαιότητα της ασφάλειας στη θάλασσα. Παράλληλα θα αναπτύξουν συμπεριφορές που θα συμφωνούν με τους κανόνες που διδάχθηκαν και τον κώδικα θαλάσσιας συμπεριφοράς.
Στο e-twinning project συμμετέχουν 23 σχολεία,38 εκπαιδευτικοί από 5 χώρες։ Ελλάδα, Τουρκία,Αλβανία,Κύπρο και Γεωργία και θα ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2022. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί εφαρμογής: η δασκάλα της Β΄ τάξης κ. Βασιλειάδου Σταυρούλα και ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. Λάλας Γεώργιος!
Δείτε και ακούστε και το τραγούδι μας: ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ!
Όλες οι δράσεις μας είναι αναρτημένες στο παρακάτω padlet:
E-Twinning project: School, my second home!
Κι αυτό το πρόγραμμα μας συνεπήρε! Κι αυτό ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον!
Από τον Οκτώβριο του 2021 και για 3 μήνες η ΣΤ’ τάξη του σχολείου μας με την εκπαιδευτικό Αγγλικής γλώσσας Ελπίδα-Μαρία Τσακίρδαη συμμετείχε στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning “School, my second home”.
Στόχος του έργου ήταν η προώθηση της σχολικής ζωής και της συνεργασίας. Θεωρώντας ότι το σχολείο είναι το δεύτερό τους σπίτι οι μαθητές μίλησαν για την ιστορία του σχολείου τους, για τη στολή που φοριέται σε πολλά σχολεία, για τα εκπαιδευτικά συστήματα άλλων χωρών και για τον τρόπο ζωής εκεί. Επίσης, συναντήθηκαν διαδικτυακά, παρουσιάζοντας τα έθιμα και τις παραδόσεις της χώρας τους. Με τη χρήση τεχνολογίας και έχοντας ως θέμα το σχολείο τους έφτιαξαν συννεφόλεξα και έγραψαν τόσο ένα κόμικ, όσο και όμορφα ποιήματα. Παρουσίασαν τα πιο δημοφιλή φαγητά της χώρας τους, τις απογευματινές τους δραστηριότητες και τον τρόπο εορτασμού των χειμερινών διακοπών στο σχολείο.
Η ενασχόληση με ένα τέτοιο πρόγραμμα ανέπτυξε τις ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών, αφού δημιούργησαν συνεργατικά έργα, ενώ δόθηκε έμφαση στην αξία της διαπολιτισμικότητας μέσα από τη γνωριμία με την κουλτούρα άλλων χωρών. Η συμμετοχή στη διαδικτυακή συνάντηση τους έδωσε την ευκαιρία για άμεση διάδραση και επικοινωνία ενώ, παράλληλα, ενίσχυσε την αυτοπεποίθησή τους στη χρήση της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό επίπεδο. Στο τέλος έγινε αξιολόγηση του έργου από μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Τα τελικά προϊόντα μπορεί κανείς να τα δει στους παρακάτω συνδέσμους:
• Παρουσίαση των μαθητών και της τάξης
• Ηλεκτρονικός πίνακας με τα λογότυπα
https://ro.padlet.com/nasuema/ie7pqpmizj22dog5
• Η ιστορία του σχολείου μας
https://padlet.com/nasuema/1u8c79h84zm93k4u
• Κόμικ με θέμα «Το Σχολείο, το Δεύτερό μου Σπίτι»
https://www.storyjumper.com/book/read/117304552/6182489355193
• Φαγητά της χώρας μας
https://wakelet.com/wake/z6qPrdqY1TevNLjK3cd0Z
• Έθιμα και παραδόσεις
https://wakelet.com/wake/_VJmH8jdaYC4PDksUjbnN
• Ποιήματα με θέμα «Το σχολείο μου»
• Οι χειμερινές διακοπές στο σχολείο μου
• Ηλεκτρονικός πίνακας με θέμα τα Χριστούγεννα
https://padlet.com/nasuema/sjd1si5p97gw7lbt
• Η ιστοσελίδα του έργου
https://nasuema.wixsite.com/my-site-2
School, my second home !!!
Eκπαιδευτικό πρόγραμμα Ε-Twinning: “Christmas in Europe”
Από τον Νοέμβριο του 2021 και ως τον Ιανουάριο του 2022 η Δ’ τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Christmas in Europe” με τις εκπαιδευτικούς Ζωή Μαλλιαρίδου και Ελπίδα-Μαρία Τσακίρδαη.
Αφού έμαθαν τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο με τη βοήθεια ενός κουίζ, μαθητές από 23 χώρες της Ευρώπης αντάλλαξαν πληροφορίες για τον τρόπο εορτασμού των Χριστουγέννων στη χώρα τους με παρουσίαση ηθών και εθίμων. Επίσης, συναντήθηκαν διαδικτυακά, αντάλλαξαν ευχές και τραγούδησαν από κοινού τα κάλαντα. Σε όλο το έργο υπήρχε μια γιορτινή ατμόσφαιρα με κατασκευές, ανταλλαγή καρτών με ευχές (στα αγγλικά) και τραγούδια. Επιπλέον, οι μαθητές έπαιξαν διαδικτυακά παιχνίδια με θέμα τα Χριστούγεννα, έστειλαν γράμμα στον Άγιο Βασίλη, δημιούργησαν ένα κοινό quiz με θέμα τα ‘’Χριστούγεννα στην Ευρώπη’’ και έγραψαν μια κοινή ιστορία με κεντρική ηρωίδα τη Ματίλντα που ταξίδεψε σε όλες τις χώρες της Ευρώπης. Όλες οι δράσεις είχαν ως τελικό αποτέλεσμα τη δημιουργία κοινών ηλεκτρονικών βιβλίων και βίντεο με τις κατασκευές των παιδιών, τις ευχές τους, τις κάρτες τους και τις παραδόσεις της χώρας τους. Επίσης δημιουργήθηκε ένα δίγλωσσο (σε αγγλικά-ελληνικά) χριστουγεννιάτικο λεξικό. Στο τέλος έγινε αξιολόγηση του έργου από γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Κατά τη διάρκεια του έργου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με άλλους μαθητές από την Ευρώπη, εξασκώντας την αγγλική γλώσσα, ενώ ανέπτυξαν κοινωνικές και οργανωτικές δεξιότητες μέσω των ομαδικών εργασιών. Τόσο το ταξίδι όσο και το αποτέλεσμα μας γέμισαν με εμπειρίες, χαρά και όμορφες αναμνήσεις από το πρώτο μας έργο στο eTwinning.
Τα τελικά προϊόντα μπορεί κανείς να τα δει στους παρακάτω συνδέσμους:
• Χριστουγεννιάτικο ηλεκτρονικό βιβλίο
• Ηλεκτρονικό βιβλίο με τα λογότυπα του έργου
https://www.storyjumper.com/book/read/120258732/61ce200dc2faf
• Ηλεκτρονικό βιβλίο με τις Χριστουγεννιάτικες παραδόσεις
https://www.storyjumper.com/book/read/120933102/Christmas-in-Europe
• Ηλεκτρονικό βιβλίο με τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές
https://read.bookcreator.com/YDEqBBbF1HVMsKJVUFQ63ySYSTZ2/SoiWq9wdQwuCo9jx9fFVsg
• Ηλεκτρονικό βιβλίο με τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες
https://view.genial.ly/61878ffda7e99d0dea4a8f7c/presentation-christmas-in-europe-cards-ebook
• Χριστουγεννιάτικο Λεξικό (αγγλο-ελληνικό)
https://view.genial.ly/61994f8ab2320e0de7302dc2/presentation-christmas-dictionary
• Quiz για τα Χριστούγεννα στην Ευρώπη
https://create.kahoot.it/share/christmas-in-europe-quiz/58182fec-75cf-4ba6-b1b4-011108841de9
• Διαδραστική εικόνα με Χριστουγεννιάτικα τραγούδια
https://www.thinglink.com/scene/1536056631115120642
• Μεθοδολογικό Ηλεκτρονικό βιβλίο
https://www.storyjumper.com/book/read/122083482/January-2022
• Ηλεκτρονικός πίνακας ανακοινώσεων με Χριστουγεννιάτικο υλικό
https://padlet.com/rociogonzalezecole/bdgcqnfebgbeww2p
• Κοινή ιστορία «Η φίλη μας η Ματίλντα ταξιδεύει στην Ευρώπη»
• Τελικό βίντεο με Χριστουγεννιάτικες ευχές
https://www.youtube.com/watch?v=d-gWH9TzBgE
• Τελικό βίντεο του Έργου
https://www.youtube.com/watch?v=qXE2x58nnrE
Συμμετέχουμε στο Διαδικτυακό Θεματικό Συνέδριο για eTwinning Σχολεία με θέμα : "eTwinning Schools towards Blended Learning for All"
I΄ m Improving Myself / 2020-21
Στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 η Α΄ τάξη με τη δασκάλα της κ. Σταυρούλα Βασιλειάδου πήραν μέρος στο Ε-Τwinning με το έργο I΄ m Improving Myself.
Στόχος του να διδάξει στους μαθητές πώς να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες που συναντούν στην καθημερινή τους ζωή, να είναι αυτάρκεις και να αναπτυχθούν. Να διασφαλίσουν ότι ικανοποιούν τις δικές τους ανάγκες, ότι εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους με την ανάλογη προσοχή και το σεβασμό στο περιβάλλον τους. Εν ολίγοις, να παρέχουν στους μαθητές αυτοπεποίθηση και ανάπτυξη. Να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση για τον εσωτερικό τους κόσμο και να συνειδητοποιήσουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται στον κόσμο στον οποίο ζουν, να αποκτήσουν εξοικείωση με τις ξένες γλώσσες, να μάθουν να χρησιμοποιούν και να μοιράζονται τον χρόνο τους αποτελεσματικά, να κατανοήσουν ότι είναι μέρος ενός συνόλου, να αποκτήσουν εμπειρία σχετικά με διαφορετικά εργαλεία web2.0 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Θα εργαστούν από κοινού, θα αναζητήσουν πληροφορίες, θα εκφραστούν, θα θέσουν ερωτήσεις, θα είναι παραγωγικοί και θα επικοινωνήσουν με μαθητές από τα σχολεία που εμπλέκονται στο έργο. Οι μαθητές θα είναι συνειδητά άτομα και θα χρησιμοποιήσουν τις προσδοκίες στην καθημερινότητά τους. Θα προσελκύσουν τα μαθήματά τους πιο ενεργά, θα αναπτύξουν την κοινωνική και ακαδημαϊκή τους επιτυχία και θα αποκτήσουν πολλές και διαφορετικές δεξιότητες.
Δημιούργησαν με avatar τον εαυτό τους και συστήθηκαν, δημιούργησαν poster, logo,ασχολήθηκαν με την προσωπική τους υγιεινή και τη διατροφή, ζωγράφισαν τα όνειρά τους, διακόσμησαν το παράθυρό τους, έπλεξαν κασκόλ, έκαναν εργασίες για την ημέρα του internet, έμαθαν να απλώνουν και να διπλώνουν τα ρούχα τους, γράψαμε ποιήματα, κάναμε παραμύθι συνοδευμένα πάντα με τις ανάλογες εφαρμογές προγραμμάτων. Στο τέλος πήραμε και τα πιστοποιητικά μας για τη συμμετοχή μας στο έργο.
Το έργο άρχισε τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο με την αξιολόγησή του. Οι δράσεις μας είναι ποικίλες και διαφορετικές κάθε μήνα και έχουν αναρτηθεί όλες σε ένα padlet στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://padlet.com/basta2/z3vx8v0lj4rir1re
Κάποιες από αυτές παρουσιάζονται παρακάτω:
Άπλωμα και δίπλωμα ρούχων
Safer Internet Day
Πλέξιμο κασκόλ
https://www.storyjumper.com/book/read/93377416/5fc671492164f
Ζωγραφίζοντας τα όνειρά μου
Διακοσμώ το παράθυρό μου
Are You Aware? / 2020-21
- 2021
Στο σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 η Α΄ τάξη με τη δασκάλα της κ. Σταυρούλα Βασιλειάδου πήρε μέρος στο Ε-Τwinning με το έργο Are You Aware?
Στόχος του να διδάξει στους μαθητές να προσεγγίζουν τον έξω κόσμο που τους περιβάλλει χωρίς προκατάληψη, με καλοσύνη και περιέργεια. Να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση για τον εσωτερικό τους κόσμο και να συνειδητοποιήσουν πώς πρέπει να συμπεριφέρονται στον κόσμο στον οποίο ζουν, να εμφανίσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο περιβάλλον, να αποκτήσουν εξοικείωση με τις ξένες γλώσσες, να μάθουν να χρησιμοποιούν και να μοιράζονται τον χρόνο τους αποτελεσματικά, να κατανοήσουν ότι είναι μέρος ενός συνόλου, να αποκτήσουν εμπειρία σχετικά με διαφορετικά εργαλεία web2.0 χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Θα εργαστούν από κοινού, θα αναζητήσουν πληροφορίες, θα εκφραστούν, θα θέσουν ερωτήσεις, θα είναι παραγωγικοί και θα επικοινωνήσουν με μαθητές από τα σχολεία που εμπλέκονται στο έργο. Οι μαθητές θα είναι συνειδητά άτομα και θα χρησιμοποιήσουν τις προσδοκίες στην καθημερινότητά τους. Θα προσελκύσουν τα μαθήματά τους πιο ενεργά, θα αναπτύξουν την κοινωνική και ακαδημαϊκή τους επιτυχία και θα αποκτήσουν πολλές και διαφορετικές δεξιότητες.
Δημιούργησαν με avatar τον εαυτό τους και συστήθηκαν, δημιούργησαν poster, logo και σλόγκαν για τον Covid-19, έκαναν εργασίες για τις φυσικές καταστροφές, για τα άτομα με ειδικές ανάγκες, έκαναν κόμικς για την ενέργεια, ηλεκτρονικά παιχνίδια για την ημέρα του internet, δράσεις για το νερό, την υγεία και την τέχνη origami συνοδευμένα πάντα με τις ανάλογες εφαρμογές προγραμμάτων.Στο τέλος πήραμε και τα πιστοποιητικά μας για τη συμμετοχή μας στο έργο.
Το έργο άρχισε τον Σεπτέμβριο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο με την αξιολόγησή του. Οι δράσεις μας είναι ποικίλες και διαφορετικές κάθε μήνα και έχουν αναρτηθεί όλες σε ένα padlet στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
https://padlet.com/basta2/vwixmw4844q7nlsg
Κάποιες από αυτές παρουσιάζονται παρακάτω.
Πυραμίδα υγιεινής διατροφής
Η τέχνη origami
Υγιεινή διατροφή
Η σπουδαιότητα του νερού
Κόμικ για τη ενέργεια
Safer internet day
3ο Δημ. Σχολείο Προσοτσάνης - E-Twinning School: Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2021
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου: 9 Φεβρουαρίου 2021! ...και τα παιδιά της Α΄ τάξης του Σχολείου μας μαζί με τη δασκάλα μας κ. Σταυρούλα Βασιλειάδου, μπροστά από τα έργα μας, στο δυτικό αίθριο του σχολείου μας, φωτογραφηθήκαμε - χαμογελώντας πλατιά κάτω από τις μάσκες μας - για να θυμόμαστε για πάντα και αυτή τη δράση μας όπως και τόσες άλλες.
Kι όχι μόνον φωτογραφηθήκαμε, αλλά δημιουργήσαμε και ένα σύντομο βίντεο με πρωταγωνιστές τους ... εαυτούς μας και φυσικά την ασφάλεια στο διαδίκτυο!! Απολαύστε το εδώ:
Ακόμη μία επίκαιρη και σημαντική δράση στο E-Twinning 3rd Primary School of Prosotsani, εν μέσω της επιδημίας του κορωνοϊού και σε πείσμα αυτού! Για να γνωρίζουμε τα πλεονεκτήματα αλλά και τους κινδύνους του διαδικτύου! Για να μπορούμε να το χρησιμοποιούμε αποτελεσματικά για τους σκοπούς που επιδιώκουμε, χωρίς να μας ...χρησιμοποιεί εκείνο! Για να ξέρουμε πού πατάμε και πού πηγαίνουμε!
Εβδομάδα "CodeWeek" στο σχολείο μας με τα ...πρωτάκια μας!!
CodeWeek 2020 (10-25 Οκτωβρίου 2020) στο 3ο Δ.Σ. Προσοτσάνης!
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο με τους μαθητές της πρώτης τάξης πήρε μέρος στην Code Week 2020.
Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τον προγραμματισμό, την κωδικοποίηση και με προγραμματισμένες δραστηριότητες κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Κώδικα! Σχεδίασαν και δημιούργησαν τα δικά τους έργα κωδικοποίησης βάσει του Covid-19 με σκοπό να παρακινηθεί και να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση των μαθητών για την κωδικοποίηση και την υπολογιστική σκέψη.
Ο κώδικας που δημιούργησαν οι μαθητές ήταν μέρος των δράσεων με τις οποίες οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης μας με τη δασκάλα τους κ. Βασιλειάδου Σταυρούλα συμμετείχαν κατά τη φετινή σχολική χρονιά σε 2 ευρωπαϊκά προγράμματα E-Twinning׃ το πρόγραμμα "Are You Aware of Covid-19" και το πρόγραμμα "I ΄m Improving Myself-Covid-19".
Μετά την ολοκλήρωση της δράσης, λάβαμε και τα αναμνηστικά μας διπλώματα.
"You And Me Are Different But We Are All Same" - Αξιολογήσειςτου προγράμματος
"You And Me Are Different But We Are All Same" - Αξιολογήσεις του προγράμματος
Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε, το "στοίχημα" μαθητών και εκπαιδευτικού με τον εαυτό τους και μαζί ο τίτλος "E-twinning School 2020-21 κερδήθηκαν και ιδού οι αξιολογήσεις του προγράμματος:
ETWINNING SCHOOL LABEL 2020-2021 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης!
ETWINNING SCHOOL LABEL 2020-2021 στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης!
Ο τίτλος τιμής "eTwinning School Label" απονεμήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο σχολείο μας!
Σύμφωνα με ενημέρωση που λάβαμε από την eTwinning Team και προσεχώς θα ανακοινωθεί και επισήμως στην πύλη eTwinning.net καθώς και στα άλλα κανάλια ειδήσεων του eTwinning και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η επίμονη και επίπονη προσπάθεια που κατέβαλαν τους τελευταίους μήνες οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης μας υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κ. Βασιλειάδου Σταυρούλας για την υλοποίηση του προγράμματός τους "You And Me Are Different But We Are All Same", απέδωσε καρπούς, και πλέον το σχολείο μας συγκαταλέγεται στην μεγάλη οικογένεια των σχολείων του eTwinning που "αγκαλιάζει" ολόκληρη την Ευρώπη!
Το σήμα κοσμεί, ήδη, την ιστοσελίδα του σχολείου μας και φωλιάζει στις καρδιές μας και στη σκέψη μας και - εν μέσω της μεγάλης κρίσης που βιώνουμε εξαιτίας της επιδημίας του κορωνοϊού - μας δίνει θάρρος και κουράγιο να συνεχίσουμε τις προσπάθειές μας για ένα καλύτερο μέλλον, ένα μέλλον συνεργασίας, επικοινωνίας, διαμοιρασμού ιδεών και καινοτόμων πρωτοβουλιών, ένα μέλλον συναρπαστικής μάθησης και διαρκούς δημιουργίας!
Ευχαριστούμε eTwinning, μπράβο στην κ. Βασιλειάδου, μπράβο στην κ. Πάνου, μπράβο στους μαθητές στις μαθήτριές μας, μπράβο και σε όλες και όλους εκείνους που συνεργάστηκαν μαζί μας για να πετύχουμε το στόχο μας, την κατάκτηση αυτού του ιδιαίτερα σημαντικού και πολυπόθητου τίτλου, ο οποίος αποτελεί, κάθε χρόνο, επιδίωξη και διακαή πόθο δεκάδων χιλιάδων σχολείων απ' όλη την Ευρώπη.
ETWINNING SCHOOL LABEL 2020-2021, λοιπόν, στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης!